Известие

Collapse
No announcement yet.

вграждане на лупи алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Не съм съгласен за заключението 4300К. Аз съм с 6000К и мога да кажа, че този истински бял цвят е доста разбиващ нощем, в дъждовно време. А и в двата сайта, дето съм качил по-горе за да прекратя безмислените караници, специалистите явно са посочили 6000К. И все пак това е мой съвет с който не задължавам никого. И моите крушки (и баласти) са 55W
    А с лупи ли си, или без..????
    Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

    Comment


    • Ето така станаха моите,само ще помоля да не се изказват тези,които не харесват габаритите,всеки си има мнение на мен не ми харесват обикновенните жълти 'габаритчета' .Като ми остане време да ги регулирам ще направя и снимки на късите и дългите,цвета е 8000,само такива имаше и не ми се чакаше,ще ги видим на дъжд как ще светят.
      Attached Files
      Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

      Alfonso 156 2.4 140 -new breed

      Comment


      • Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
        ...
        Не си разбрал защо ти отговорих така. Точно над мнението ти в което питаш - има картинка , която отговаря на въпроса ти.
        Рефлекторният фар няма рязка граница между светло и тъмно. Но пък има известно количество ненасочена (заслепяваща ) светлина , която производителите са измерили и решили че е приемлива и слаба, когато във фара е халогенна крушка ( 1000-1500lm ) . И като сложиш ксенон с крушки 2800-3000 lm ненасочената светлина става повече, а на колите срещу теб им става "приятно" като на електроженисти.
        Хубавия би-ксенон прожектор прави:
        -рязка граница между светло и тъмно и никаква светлина над cut-off линията
        -широко петно пред колата , непостижимо с рефлекторен фар
        -моментална смяна къси дълги - ако дългите са ти в рефлектор ще имаш забавяне докато запалят както трябва, при би-ксенон прожектора крушката вече си е запалена , само преградата си променя позицията.
        Това са основните неща.
        Първоначално публикувано от SPEEDY-SD Покажи съобщение
        Всички ли който са си слагали лупи са ги поръчвали от еbay или от друго място?
        В темата има поне 2 линка /освен ebay/ с информация откъде да се купят. Освен това ако напишеш в google "ксенон" и ще ти намери много фирми , който продават ксенон. Гледаш кои от тях продават и прожектори/лупи/.

        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        ПП: Пояснявам и лумен какво е - това е единица за измерване на силата и яркоста на светлината.
        Пояснявам пояснението, че лумен е единица за светлинен поток.
        Яркост е друго , мери се в кандели на квадратен метър.
        Сила (интензитет) на светлината - кандели.

        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
        Аз пък искам да попитам дали има такива лупи за '147'?
        На предишна страница от темата има колега, който успешно си вгради такива във фарове на 147.

        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Не съм съгласен за заключението 4300К. Аз съм с 6000К и мога да кажа, че този истински бял цвят е доста разбиващ нощем, в дъждовно време. А и в двата сайта, дето съм качил по-горе за да прекратя безмислените караници, специалистите явно са посочили 6000К. И все пак това е мой съвет с който не задължавам никого. И моите крушки (и баласти) са 55W
        И аз съм с 6000 к и добър прожектор. В дъжд и мъгла се вижда по-лошо, но не и толкова лошо колкото се опитват да го изкарат някои хора.

        Всичко различно от 4X00к, 5000к , 6000к цветове е само за автомобилни изложения !
        Не че лумените са малко: 12000к цвят има грубо 60% от лумените на 4300к... т.е. 12000k -> 1800lm, a една от най-добрите халогенни крушки за H1 е около 1750lm.
        Проблемът е че човешкото око не възприема добре цветовете 8000к, 10000к, 12000к ...
        ...

        Comment


        • Колеги някой знае ли моя заводски ксенон с какви параметри е?Че ми стана интересно като ви чета спора.
          145 1.4ТС 97г.EX,156sw2.4jtd 20V 2005 EX,
          159sw 2.2jts ti 07г. EX,147 1.9jtdm 8V 07г.EX
          159 1.9jtdm 05г.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
            Аз пък искам да попитам дали има такива лупи за '147'?
            Има.

            Аз съм си поръчал от ebay. С доставката излиза около 145лв. Ако разгледаш темата ще видиш, че вече има колеги, които са си поставили.
            Имайте в предвид, че по някога (в зависимост как продавача е пуснал стоката) е възможно да трябва да платите 20% ДДС в митниците на пощата.
            Last edited by Walker; d.m.y г., 11:23.
            --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от Митко145 Покажи съобщение
              Колеги някой знае ли моя заводски ксенон с какви параметри е?Че ми стана интересно като ви чета спора.
              Ако питаш за цвета на крушката - 4100-4300к зависимост от марката.
              ...

              Comment


              • Мерси колега.Гледам тук се спори за едни цифри,че за това питам.
                145 1.4ТС 97г.EX,156sw2.4jtd 20V 2005 EX,
                159sw 2.2jts ti 07г. EX,147 1.9jtdm 8V 07г.EX
                159 1.9jtdm 05г.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                  Не си разбрал защо ти отговорих така. Точно над мнението ти в което питаш - има картинка , която отговаря на въпроса ти.
                  Рефлекторният фар няма рязка граница между светло и тъмно. Но пък има известно количество ненасочена (заслепяваща ) светлина , която производителите са измерили и решили че е приемлива и слаба, когато във фара е халогенна крушка ( 1000-1500lm ) . И като сложиш ксенон с крушки 2800-3000 lm ненасочената светлина става повече, а на колите срещу теб им става "приятно" като на електроженисти.
                  Хубавия би-ксенон прожектор прави:
                  -рязка граница между светло и тъмно и никаква светлина над cut-off линията
                  -широко петно пред колата , непостижимо с рефлекторен фар
                  -моментална смяна къси дълги - ако дългите са ти в рефлектор ще имаш забавяне докато запалят както трябва, при би-ксенон прожектора крушката вече си е запалена , само преградата си променя позицията.
                  Това са основните неща.
                  Така ми харесва повече, а и вече ми е ясно...
                  Last edited by tonov; d.m.y г., 22:31.
                  Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

                  Comment


                  • Колеги тази година как ще минаваме прегледа с афтърмаркет биксенон с лупа,защото четох необнадеждаващи мнения ??
                    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                    Comment


                    • с двама приятели вече съм ходил за компания на преглед, едната с лупа и ксенон другата само с ксенон (156ци) нямаше никакъв проблем.
                      156 SW '03 2.4 JTD ...n I luv It!
                      Cruizin' down the street in my one-fitty-six

                      Comment


                      • Ето какво стана с моите моримото прожектори.
                        Работили са с 35w ксенон около 10 месеца, максимум 1 час на ден. Моите са първо поколение така че има шанс с вашите да НЕ се случи същото.
                        Засега съм отворил само единия.
                        Attached Files
                        ...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                          Ето какво стана с моите моримото прожектори.
                          Работили са с 35w ксенон около 10 месеца, максимум 1 час на ден. Моите са първо поколение така че има шанс с вашите да НЕ се случи същото.
                          Засега съм отворил само единия.
                          С 35 вата ксенон, почти постоянно включен, на лупите на 146 им няма нищо.
                          Та май ще има канибализъм ...
                          Поне фарове за 146 бол...
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            С 35 вата ксенон, почти постоянно включен, на лупите на 146 им няма нищо.
                            Та май ще има канибализъм ...
                            Поне фарове за 146 бол...
                            Сега отворих и другия фар и там няма проблем . Как на единия му няма нищо а другия е станал на г*з нямам идея засега.
                            Още по-странното е че някои дребни части които съм боядисал със спрей за 5 лв не са мръднали.

                            Нормално е на лупата на 146 да му няма нищо от 35 w тъй като е направен да му няма нищо и от 55w ...
                            Лупите за ксенон са по-различни по начина по който отрязват светлината.
                            Лупи за ксенон ->
                            http://forums.pelicanparts.com/uploa...1240421972.jpg

                            Лупи за халогенна крушка ->
                            http://imageshack.us/photo/my-images...idkit1vs9.jpg/

                            Ако промениш затвора/преградата на единия вид можеш да го направиш да отрязва светлината като другия вид.
                            ...

                            Comment


                            • Колега, а как може да се разбере предварително дали една лупа е за халоген или ксенон? Имам лупи от Мареа и светят като снимката (лупи за ксенон) от първия ти линк, а със сигурност не са разработвани за слагане на фабричен ксенон. Предполагам, че от втория линк, който си дал, са по-скоро някаква екзотика.
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                                Колега, а как може да се разбере предварително дали една лупа е за халоген или ксенон? Имам лупи от Мареа и светят като снимката (лупи за ксенон) от първия ти линк, а със сигурност не са разработвани за слагане на фабричен ксенон. Предполагам, че от втория линк, който си дал, са по-скоро някаква екзотика.
                                Точно като от 2рият линк светят фаровете с лупи на Е36ците например, както и дектан фаровете ( на които пише да не се използва ксенон/HID ; защото има и дектани за ксенон )
                                Като от първия линк светят фаровете на съседа с новичкия мерцедес и на другия с волвото - и 2те с фабричен ксенон.
                                Лупи от Мареа не съм виждал как светят. Пробваш ги с ксенон система и ако "правят" хубава права линия и над нея е тъмно - са добри за тази цел.
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X